Tips voor Gratis Publiciteit

Reclame voor je bedrijf is goed. Gratis reclame voor je bedrijf is beter!
Maar hoe krijg je de media zo ver dat ze jouw verhaal gratis gaan publiceren? Wat je daar voor nodig hebt is een kant-en-klaar persbericht dat de krant één op één kan overnemen. Met onze tips voor gratis publiciteit leer je zo’n persbericht schrijven. Een bericht dat staat als een huis. Een verhaal waar geen speld tussen te krijgen is. Heb je eenmaal zo’n verhaal, dan wordt het meestal wel gepubliceerd.

En soms… resulteert zo’n bericht in een interview en 3/4 pagina in het AD. Gratis.

Maison l'Art Nouveau in het AD 20160909

Hoe schrijf je een goed persbericht?

Als kleine zelfstandige in de erfgoed sector ben je met hele andere dingen bezig dan met Communicatie & PR. Maar je wilt wel dat mensen je kunnen vinden. Dat je zichtbaar bent. Hoe doe je dat? Nou, bijvoorbeeld door op Facebook aanwezig te zijn. En op Twitter. Maar je wilt ook in de reguliere media verschijnen. Daar bouw je namelijk een bepaalde credibility, geloofwaardigheid, mee op.

Art Nouveau keuken à la Olga in Herenhuis Magazine

Wil je leren hoe je een goed persbericht schrijft? Zo eentje die daadwerkelijk in de krant gepubliceerd wordt? Wil je weten hoe je een persbericht opbouwt, wat er wél of juist niet in moet staan? Wij geven je graag onze tips voor gratis publiciteit. Neem meteen contact met ons op om een afspraak te maken: info@maisonartnouveau.nl.

(Als je liever wilt dat wij een persbericht voor je schrijven, dan kan dat vanzelfsprekend ook.)

Maison l'Art Nouveau in de Telegraaf

artikel_AD_Olga_Harmsen_over_Restauratiebeurs_Vakwerk

Maison l'Art Nouveau in het AD 20160907

Ook vanuit mijn (vrijwilligers-)functie als Bestuurslid PR & Communicatie van de Vereniging Oud-Dordrecht schrijf ik regelmatig persberichten. En dat resulteert soms zélfs in een interview op de lokale tv!

Met onze tips voor gratis publiciteit jouw persberichten wél in de krant

Met onze tips voor gratis publiciteit jouw persberichten wél in de krant